| Das lang geleden!! |
| Gepost
door : Marisha
Op: 28/01/2009 13:52 |
|
Hee Dames!! Hoe istie allemaal?? Leuk he die reacties terug lezen ... Misschien moeten we dit maar doorzetten ipv hyves![]() Veel leuker zo ![]() (engelse) Kisss
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
meike Op: 28/01/2009 14:47 |
|
| heee meiden ! haha wat grappig ![]() Maris, hoe is het in londen? Wat was ook alweer die site van je met je verslagen? Veel plezier nog he ! (
|
|
| Gepost door:
Marisha Op: 28/01/2009 15:01 |
|
| Hoi hoi!! Ja ik heb ook maar ff wat extra foto's op hyves gezet... Ik verveel me nog een beetje op stage dus daarom ga ik een beetje googlen enzo Toen ineens het geweldige idee om dit te zoeken![]() Ja London is wel leuk, het regent dus ... De site is: marishanuijes.waarbenjij.nuHoe is het met jou allemaal?? Nu niet echt zeilweer ofwel?? Kuss |
|
| Gepost door:
Michelle Op: 28/01/2009 15:44 |
|
Als ik het zo terug lees.. Wat was dit forum een bron van ergernissen
|
|
| Gepost door:
Marisha Op: 28/01/2009 16:05 |
|
| aaah Mies!! Ca va?? bientot notre anniversaire
|
|
| Gepost door:
Carlijn Op: 29/01/2009 15:50 |
|
| Heey Maris! Echt leuk dat je dit weer hebt gevonden, zo grappig om weer terug te lezen, alleen ik mis wel een aantal topics! Vreemd ![]() Ik ben trouwens op je site gaan kijken hoor! Zal het vanaf nu zeker gaan bijhouden. Er zitten ook wel heel veel herkenbare situatie in je verhaal; Oxford Street is idd heeeeeeeeel druk !Maar nog veel plezier daar in Londen en natuurlijk veel succes op je Stage! xxxx |
|
| Gepost door:
Kristine Op: 11/02/2009 17:44 |
|
Hhahahaha, ik zie dit gewoon voor het eerst! Had niemand mij even kunnen bijpraten op school Oh af en toe he ben ik zo kiepig. Kennelijk ging dit forum helemaal aan mij voorbij. Maar het is wel heel grappig om terug te lezen. Achja, moeten we inderdaad bij houden haha! Super grappig! Hoe is het met iedereen? Miloutje, hoe gaat het met jou? Ik kwam Nick namelijk tegen.. Zonde meisje! Nou daaag
|
|
| Gepost door:
Milou Op: 12/02/2009 11:33 |
|
| Hoi allemaal! Ja met mij gaat het allemaal wel goed. Tis idd uit met Nick, na bijna 3 jaar, dus ff rot... Maar wel beter zo. Verder op school gaat het erg goed. Nog niet op kamers, maar wie weet... Haha dat je dit hebt gemist, Kristine... Nja erg leuk om alles terug te lezen... Volgens mij komt langzaamaan iedereen weer ff hier terug... Of niet?? Liefs ,Milou |
|
| Gepost door:
Marisha Op: 16/04/2009 11:41 |
|
| Ff weer een berichtje Hoe is het allemaal met jullie?? Iedereen al aant afronden voor dit jaar?? Gaat iedereen verder enzo?? P's die gehaald worden?? En hoe is het in de liefde ??? Ook altijd erg interessant![]() Milou heb je al een nieuwe vlam op het oog?? Of lekker aan het genieten van het vrijgezellige leven ??Carlijn ik zag dat je naar lille gaat of ging, was het leuk?? Hoe is het met de opleiding?? Iets dat je leuk vind? Btw, Odio heeft nu een dames team, interesse ![]() ?????!!!! Zal je broer leuk vinden mhuhahaha!!!Groetjes !!!Mocht er iemand zijn die een weekendje of een paar dagen ff er tussen uit wilt (in london ofzo) dan kan dat altijd hoor , gratis slaapplek ghehe![]()
|
|
| Gepost door:
Carlijn Op: 02/05/2009 12:54 |
|
| Haaay! Beetje een late reactie, maar ik kijk hier niet iedere dag op Ben idd een weekendje naar lille geweest met huub! We hadden niet zo goed weer mjah dat heb je ook niet nodig als je gaat winkelen Het was voor de rest wel heel leuk. Over school kan ik ook niet klagen, ben goed op weg om door te gaan naar het tweede jaar en vindt het nog steeds heel erg leuk...maar zoals bij iedere studie zitten ook hier hele saaie vakken tussen! Een damesteam van odio klinkt wel interessant het trainen wordt alleen een beetje lastig als ik heel de week in tilburg zit maar mocht jij ooit de ster worden van het team dan kom ik zeker een keer kijken![]() Maar in Londen ook nog alles goed? Je bent nu al weer een tijdje bezig met je stage! vind je het nog steeds leuk? En hoe is het met Thom? xxxxxxxxxx |
|
| Gepost door:
Marisha Op: 08/05/2009 15:02 |
|
Kijk aan, leven op het forum !!!Lekker hoor van die weekendjes weg Is weer eens wat anders dan een schoolreisje naar lille toch? Fijn dat je opleiding bevalt, nu nog 2 jaar toch??Haha jammer hoor dat je niet bij odio wilt ! Ze worden vast super goed !! London gaat alles goed, kben af en toe wel jaloers, omdat het weer hier niet zo goed is als in nederland ![]() Verder alles goed met iedereen? Vakantie? Of doen ze daar niet aan bij iedereen op school?? Milou, ik zag dat je op kamers bent nu!! Ik hoop ook volgend jaar in Breda te wonen dus kunnen we een keer afspreken !!Kus ![]() ![]()
|
|
| Gepost door:
Milou Op: 08/07/2009 18:19 |
|
| Hey! Zo das al weer even geleden dat ik heb gekeken, maar best veel reacties nog Idd nieuwe vlam... Nu alweer 3,5 maand samen... Ja ik weet et... Erg snel na nick, maar kan er ook niets aan doen:$ Kun je helaas niet echt plannen Nu idd op kamers.. Zit in Princenhage, maar moet binnenkort weer verhuizen, vanwege mn knieen Verder goed nieuws, want ik heb mn P in een jaar gehaald Hoe ist verder met iedereen?? Lekker op vakantie deze zomer?? Kus
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |